wtorek, 4 czerwca 2013

Wielkie otwarcie!

Witam!

 Oto mój nowy blog! Będę w nim pisać, o mnie, moich przeżyciach itp. Będą tu zarówno moje wzloty, ja i upadki. Postanawiam pisać nowe posty kilka razy dziennie. 

Coś o mnie

Nazywam się Kevin Bytnar. Chodzę do szkoły w Krakowie. Jestem uczniem trzeciej klasy gimnazjum. Nazwa szkoły to Zespół szkół ogólnokształcących nr 8. Jestem z niej bardzo zadowolony. Poznałem tam kilku przyjaciół. Moje ulubione przedmioty to: wiedza o społeczeństwie, informatyka, historia, język polski i biologia. Po skończeniu gimnazjum postanawiam zostać w niej (jest to zespół szkół gimnazjum + LO). Interesuje się polityką, komputerami i podróżami. Aktywnie działam w Samorządzie szkolnym i Młodzieżowej radzie szkoły, które funkcjonują w mojej szkole. Moje marzenia to zostać politykiem, lub dziennikarzem i mieć dość dużo kasy. Mieszkam w okolicach Krakowa, jednak utożsamiam się bardziej z samym Krakowem niż z jakimś zadupiem. W szkole mam zarówno szóstki, jak i jedynki :-(. Jestem typem samotnika. Niedawno byłem na konferencji pt. "Kraków dla pokoleń" na którym był obecny sam marszałek województwa małopolskiego Marek Sowa. Była na niej również pani redaktor naczelna serwisu onet.pl. Zaproponowała mi nawet staż w onecie! Jestem zaprzyjaźniony z większością nauczycieli w szkole. Najbardziej przyjaźnie się z panem dyrektorem, panem od w-f, panią pedagog i psycholog, oraz z panem od wosu, który jest radnym Krakowa, oraz Pani z biblioteki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz