czwartek, 27 czerwca 2013

Wakacje!!! :-)

Dzisiaj miałem uroczyste zakończenie roku szkolnego. Zanim tam poszedłem wstąpiłem do kwiaciarni i kupiłem kwiaty dla nauczycieli. Jak wszedłem do szkoły spotkałem Panią wychowawczyni. Zaproponowała mi, żeby te moje kwiaty zostawić w sali. Zgodziłem się. Następnie poszedłem na sale gimnastyczną, gdzie miała odbyć się uroczystość. Zająłem miejsce w trzecim rzędzie od końca. Jak rozpoczęła się uroczystość kazano nam wstać, ponieważ zaraz miał lecieć hymn (znam go nawet na pamięć). Po odsłuchaniu Mazurka Dąbrowskiego odbyła się "wymiana" sztandaru szkoły. Następnie Pan Dyrektor miał bardzo fajne przemówienie. Potem rozpoczęło się rozdawanie nagród. Odziwo ja też jakąś otrzymałem! :-) Była to nagroda za duże osiągnięcia w Młodzieżowej Radzie Szkoły. Dostałem dyplom i.. pendrive! Bardzo się ucieszyłem. Po rozdaniu nagród dziewczyny z mojej klasy zorganizowały naprawdę piękny film pożegnalny dla nauczycieli. Ja na nim też byłem! Następnie tuż po uroczystości udaliśmy się do sal na rozdanie świadectw ukończenia gimnazjum. Po otrzymaniu świadectw puszczono nam wersję "nieocenzurowaną" tego filmu pożegnalnego. ;-) Następnie zacząłem rozdawać innym nauczycielom kwiaty i "certyfikaty prawdziwego nauczyciela". Jak rozdałem nauczycielom kwiaty to w końcu mogłem póść do domu. Poniżej macie zdjęcia mojej nagrody i świadectwa.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz