wtorek, 11 czerwca 2013

Jestem chory!

Niestety, ale zachorowałem! Przepraszam za tak długą przerwę, ale dopiero dzisiaj mam trochę więcej sił, by zasiąść do komputera. Oczywiście nie poszedłem do szkoły i jest mi z tego powodu trochę przykro. Myślałem, że poprawię sobie oceny np. z matematyki. Jeśli poczuje się lepiej to może pójdę do szkoły w czwartek. Akurat rozchorowałem się na dwa tygodnie przed klasyfikacją! Na szczęście nie wszystko stracone. Mogę wykorzystać korupcję nauczycieli i podnieść sobie oceny. Spróbuje przebłagać nauczycieli, by mnie dopytali. Pójdę do szkoły najpóźniej w poniedziałek. Poza tym. W sobotę miałem imprezę urodzinową! Urodziny mam naprawdę 12 czerwca, ale to był weekend, więc gościom lepiej pasowało. Na tej imprezie była rodzina z po kądzieli i sąsiedzi. W tą sobotę będę miał kolejną imprezę! Tym razem przyjedzie rodzina po mieczu. Będzie mój ulubiony wujek, który w zeszłym roku dał mi w prezencie 500zł, a na Boże Narodzenie dał mi wypasione głośniki do komputera! W tym roku kupię sobie używane playstation 3, o którym od dawna marzę.

Jeszcze wspomnę o tym, że miałem w ten poniedziałek pomagać w projekcie! Niestety, ale jestem chory i nie mogłem im pomóc, za co przepraszam. Ale dziękuje, że napisały coś o RPK!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz