sobota, 26 października 2013

Wracam z spotkania stowarzyszenia "Dom wszystkich Polska"!

Witam. Dzisiaj w Krakowie w Hotelu Europejskim odbyło się spotkanie inaugurujące działalność Stowarzyszenia Dom Wszystkich Polska. Ja na min byłem! Był nawet sam Pan poseł Ryszard Kalisz! Najpierw odbyła się taka konferencja na której dowiedziałem się wielu interesujących rzeczy, takich jak np. planach DWP, można było zadać pytanie Kaliszowi itp. Rozmawialiśmy również o sprawach lokalnych i krajowych. Po spotkaniu była możliwość zapisania się do tego stowarzyszenia. I skorzystałem z niej! ;-) Na szczęście wystarczyło mieć 16 lat! Potem czekałem na mamę, która miała mnie odebrać. To całe spotkanie uważam za w pełni udane, inspirujące i ciekawe. Chciałem zabrać ze sobą kolegów ze szkoły, ale żaden nie chciał przyjść. Zapraszam również na stronę stowarzyszenia: http://dwp.org.pl/ !



P. S.
Pozdrawiam Pana Kalisza, Włodzimierza Piątkowskiego, Mateusza Gotza i innych uczestników spotkania!
:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz